תמיכת לקוחות

לקוחות RELS נהנים משירותי תמיכה שוטפת באמצעות מוקד תמיכה ויישום המונה צוות של תומכים ומיישמים מיומנים בתוכנת SAP Business One

מרכז התמיכה של RELS פעיל לשירות הלקוחות בימים א-ה בין השעות 08:00-18:00 .

ללקוחותינו, הפועלים גם מעבר לשעות הפעילות ואשר זקוקים לשירותי תמיכה גם בשעות אלו, מציעה החברה שירותי תמיכה במסלולי SLA ייחודיים ומותאמים לצרכי הלקוח.

שירותי מרכז התמיכה והיישום כוללים בין היתר :

תמיכה שוטפת והדרכות טלפוניות קצרות

  • טיפול בתקלות                    
  • ניהול קריאות בתקלות יצרן
  • שינויים ושיפורים / יישומים מהירים (דוחות, שדות משתמש, עיצובי מסמכים, התראות, חסימות וכו’)
  • התקנות תוכנה
  • שדרוג SAP
  • אתחול מערכת

 

לקוחות RELS פותחים קריאת שירות מהמחשב או מהנייד בקלות ובמהירות באמצעות פורטל המידע והשירות