תמיכה

לקוחות RELS נהנים משירותי תמיכה ויישום שוטפים באמצעות מרכז תמיכה ויישום, המונה צוות של תומכים ומיישמים מיומנים בתוכנת  SAP Business One

מרכז התמיכה והיישום של RELS פעיל לשירות הלקוחות בימים א-ה בין השעות 08:00-18:00

ללקוחותינו, הפועלים גם מעבר לשעות הפעילות ואשר זקוקים לשירותי תמיכה גם בשעות אלו, מציעה החברה שירותי תמיכה במסלולי SLA ייחודיים ומותאמים לצרכי הלקוח.

שירותי מרכז התמיכה והיישום כוללים בין היתר :

  • תמיכה שוטפת
  • הדרכות
  • טיפול בתקלות
  • ניהול קריאות בתקלות יצרן
  • שינויים ושיפורים / יישומי SAP מגוונים (דוחות, שאילתות, שדות משתמש, עיצובי מסמכים, התראות, חסימות וכו’)
  • התקנות
  • שדרוגים
  • הקמת מערכת
  • הסבות נתונים

לקוחות RELS פותחים קריאת שירות מהמחשב או מהנייד בקלות ובמהירות באמצעות פורטל המידע והשירות.