English

מנהל/ת תיקי לקוחות/ קשרי לקוחות של מוצרי ERP למגזר SMB

על התפקיד:

מכירות טלפוניות של מוצרי ERP למגזר SMB, ביצוע פעילות מסחרית יזומה ומתן שירות ללקוחות, טיפוח נאמנות של הלקוחות וטלמיטינג

התפקיד מוגדר מ-85%-90% עבודה משרדית/טלפונית והשאר עבודת שטח במידת הצורך

דרישות:

♦ מינימום 3 שנות ניסיון במכירות טלפוניות/ ניהול תיקי לקוחות/ קשרי לקוחות (בתחום ה-ERP- יתרון משמעותי)

♦ הנעת תהליכים וניהול מו"מ – יכולת ניהול והנעת תהליכים ארוכים מול מנגנונים מגוונים ומורכבים של קבלת החלטות ורמת מעורבות גבוהה מאוד של לקוח, יכולת קידום תהליכים למו"מ, יכולת ניהול מו"מ ברמה מקצועית, כושר שכנוע, וסגירת עסקאות והסכמים פרוייקטאלים

♦ הבנה עסקית רחבה, היכרות עם מבנים ארגוניים ותחומי פעילות, יכולת גבוהה לאיתור צרכים גלויים וסמויים בתהליכים, הבנת תהליכים ומתודולוגיות והמשמעויות העסקיות שלהם או של היעדרם בתהליך, יכולת ירידה לפרטים, מיומנות שאילת שאלות, יכולת הצגת תהליכים בהיבט של בעיות וחוסרים בהתאם לצרכים ולתועלות העסקיות הן בתוך הבית לאחר איתור צרכים והן בהצגת הפתרונות ללקוחות.

ניתן לשלוח קו"ח למייל: Inbal@rels.co.il